Handlowe
Zarządzanie centrami handlowymi
Oferujemy znacznie więcej niż tylko możliwość dokonania zakupów. Średnia liczba osób odwiedzających centra handlowe to 20.000- 30.000 klientów dziennie, a w okresach wzmożonych zakupów liczba ta sięga 80.000. Różnorodność oferty handlowej, a także atrakcyjne prezentacje produktów oraz organizowane w centrach wydarzenia przyciągają rzesze potencjalnych klientów. Nasze centra handlowe zawsze mają coś oryginalnego lub niecodziennego do zaoferowania. Dzięki doświadczeniu w organizacji wydarzeń i wystaw we współpracy z profesjonalnymi agencjami, centra handlowe zyskały sympatię i zaufanie odwiedzających ich Klientów. Nasze atuty to:
Oferujemy znacznie więcej niż tylko możliwość dokonania zakupów. Średnia liczba osób odwiedzających centra handlowe to 20.000- 30.000 klientów dziennie, a w okresach wzmożonych zakupów liczba ta sięga 80.000. Różnorodność oferty handlowej, a także atrakcyjne prezentacje produktów oraz organizowane w centrach wydarzenia przyciągają rzesze potencjalnych klientów. Nasze centra handlowe zawsze mają coś oryginalnego lub niecodziennego do zaoferowania. Dzięki doświadczeniu w organizacji wydarzeń i wystaw we współpracy z profesjonalnymi agencjami, centra handlowe zyskały sympatię i zaufanie odwiedzających ich Klientów. Nasze atuty to:
- Najwyższej klasy specjaliści,
- Marka jako symbol przyjaznego podejścia do Klienta, gwarancji bezpieczeństwa, jakości i przejrzystości realizowanych przedsięwzięć
- Profesjonalne zarządzanie wsparte siecią lokalnych, regionalnych i krajowych specjalistów
- Skuteczne koncepcje i strategie marketingowe
- Zarządzanie doborem najemców
- Kampanie reklamowe
- Pełna odpowiedzialność za techniczny stan obiektów
- Zarządzanie wielopoziomowymi parkingami
- Współpraca z władzami lokalnymi, regionalnymi stowarzyszeniami, klubami i mediami